151213

COAT Vintage / SKIRT Cos / BOOTS Guess

Hi! So sorry for posting so rarely… I'm really searching for some time, not easy to find. I'm so overloaded with high school and at the same time I have my dance lessons almost every day.. Woah, that's about it! I was yesterday in Helsinki for christmas shoppings! Okay, I also bought something for myself. I bought Michael Kors' heels, Cos' skirt and sweater and… I will show them later! 
Happy news! I'm going to Tenerife after Christmas for a week, so happy of that! And also next summer  I'm heading to London for three weeks! Literally can't wait!

Moi! Oon kyllä erittäin pahoillani, kun olen postaillut niin harvoin! Etsiskelen aikaa, mutta sitä ei tahdo löytyvän. Olen niin tuskissani tuon ihanaisen lukion kanssa ja samaan aikaan yritän tanssahdella melkeinpä joka päivä. Noh, se siitä! Olin eilen Helsingissä joulushoppailemassa! Okei, (saatoin) ostaa jotain myös itselleni. Ostin Michael Korsin korkkarit, Cos:n hameen ja neuleen ja… Näytän ne myöhemmin! 
Iloisia uutisia! Lähden Teneriffalle joulun jälkeen viikoksi, tosi ilonen siitä! Ja myös ensi kesänä otan suunnakseni Lontoon ja viivyn siellä kolme viikkoa! En taida malttaa odottaa!

xx
Greetta

6 comments:

  1. great look, nice winter pics

    kisses

    http://naifdolls.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Oi, oot ihana! Super sievä asu♥! En malta oottaa, että laitat kuvia niistä sun ostoksista. Ne kuulostaakin jo niin hyviltä! Teneriffa on tosi ihana lomakohde ja niin on myös Lontookin! Molemmissa paikoissa olen käynyt. Kolme viikkoa siinä kaupungissa kuulostaa ruhtinaalliselta. Oletko menossa jollekkin kielikurssille vaiko ihan muuten vaan:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos paljon! Joo kielikouluun olisi tarkotus mennä, vaikka vielä vannoin kaksi vuotta sitte että en menisi niihin enää koskaan, haha! Lontoota ei vaan kyllä voi vastustaa!

      Delete
    2. Jee, hauskaa! Pidä ihana ja hauska loma sitten kesällä! Itsekkin olen ollut pari kertaa Englannissa kielikoulussa ja eipä voi muuta kuin kehua. Mulla oli ainakin super hauskaa!

      Delete
    3. Ooh, kiitti paljon! :D

      Delete