291013

top & skirt ZARA / boots GUESS / jacket SECOND HAND

Hi! I'm actually pretty happy with the coat that I bought from the flea market last summer. It's so warm. I've always been very afraid of second hand clothes, because I've thought that people would think that I don't have money to buy clothes or that I don't know anything about the fashion. But in this age, 16 haha right, I've realized that people's opinions don't actually matter. Really. Yes, people look me strangely sometimes at school if I wear something extremely special, but mostly they are just positive looks, I hope.. As long as I'm happy with myself. I don't want to wear some lazy tricot shirts or sport clothes. Oh, how did we end up here? Well, I guess that this theme has just been bothering me for a so long time that I can't even. I've always been scared what other people think of me, like we all I guess, but now in the high school, much older, I've started to be more secure. I know that I'm not Lady Gaga or something like that with my clothes, but still I've noticed that I wear a bit different clothes than other my age girls. Haha, thanks for listening..

Moi! Olenpa itseasiassa aika tyytyväinen kirpparitakkiini, jonka nappasin viime kesänä. Se on niin lämmin. Oon aina pelännyt todella paljon kirpparivaatteita, koska luulin että ihmiset ajattelisivat, että minulla ei ole rahaa ostaa vaatteita tai että olisin totaalisen tyylitiedoton. Mutta tällä iällä, 16 haha juu, olen huomannut, että ihmisten mielipiteillä ei ole väliä. Oikeasti. Kyllä, ihmiset katsovat minua oudosti joskus, kun olen päättänyt pitää ylläni jotain todella erikoista, mutta useimmiten nekin ovat vain positiivisia katseita (toivon ainakin näin). Niin kauan, kunhan olen onnellinen itse. En halua pitää jotain laiskoja trikoo paitoja tai urheiluvaatteita. Oh, mites me tänne jouduttiin? Noh, luulen vain, että tämä asia on turhauttanut minua jo jonkin aikaa. Olen aina ollut niin peloissani ihmisten mielipiteistä minusta, kuten me kaikki luulisin, mutta nyt lukiossa, paljon vanhempana, olen alkanut olla varmempi. Tiedän, että en ole mikään Lady Gaga tai jotain sellaista vaatteideni kanssa, mutta olen silti huomannut että pukeudun hieman erilailla kuin muut ikäiseni tytöt. Haha, kiva kun jaksoitte kuunnella..

xx
Greetta



9 comments:

  1. Absolutely loving this layered look! You are gorgeous girl! :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your kind words! :)

      Delete
  2. this look is so perfect!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    ReplyDelete
  3. kiitti kommentista! Sullaki on ihana blogi ja tykkään hirmusesti sun tyylistä! (:

    ReplyDelete
  4. Absolutely lovely.....in every way..I love the skirt and the tights....and the lovely blouse

    Jayme, your ballet and fashion loving GUY fan from the USA

    hey...wanteed to tell you...I just started to wear skirts on campus.....I love it.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot! So proud of you! Just be yourself :)

      Delete
    2. Thank you SOOOOOOO much for your wonderful support dear

      You're the best.

      Jayme

      Delete